نوشته های خاکستری

๑۩۞۩๑ جدیدترینها فقط در این سایت ๑۩۞۩๑

نوشته های خاکستری

๑۩۞۩๑ جدیدترینها فقط در این سایت ๑۩۞۩๑

مسابقه فرمول یک با دوچرخه شگفت انگیز ؛ تصاویر

شرکت آئودی از یک دوچرخه باور نکردنی رونمایی کرده است که سرعت آن می‌تواند به 50 مایل در ساعت برسد.

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (21 May)، دوچرخه سواران زمانی که در خیابان‌های شلوغ حرکت می‌کنند، معمولا نباید ترس گرفتار شدن توسط دوربین‌های سرعت را داشته باشند. اما با توجه به محصول باورنکردنی آئودی، این امر ممکن است تغییر پیدا کند؛ چرا که این شرکت خودروسازی از اصول طراحی موتورهای مسابقه‌ای، برای ساخت دوچرخه Wörthersee استفاده کرده است و همانند ماشین فرمول یک، تمام وسائل مورد نیاز را دارد.


شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوچرخه، موتور الکتریکی برای پاها باشد که بعد از رکاب زدن زیاد در دوچرخه های معمولی، احساس خستگی می‌کنند.
به طور غیر قابل باوری، این موتور می‌تواند به سرعت 50 مایل در ساعت برسد.
دوچرخه سواران می‌توانند هنگام سوار شدن آن از پنج گزینه، یکی را انتخاب کنند که از جمله آن فقط نیروی ماهیچه، موتور الکتریکی یا رکاب زدن به همراه موتور الکتریکی می‌باشد.
با استفاده از موتور الکتریکی در کنار رکاب زدن، سرعت دوچرخه سوار به 50 مایل در ساعت خواهد رسید.

 


از قابلیت های این وسیله این است که گزینه‌های مختلف این دوچرخه را می‌توان از طریق خود دوچرخه و یا گوشی هوشمند، تنظیم نمود.
از جمله ویژگی‌های دیگر این دوچرخه این است که دوچرخه سوار می‌تواند با تغییر وزن، سرعت آن را کم یا زیاد کند. اگر فرد به جلو دوچرخه خم شود، سرعت افزایش و در صورتی که به عقب تکیه بزند، سرعت کاهش پیدا می‌کند. ضمن آنکه انتخاب گزینه تمرین، برای اهداف ورزشی نیز ممکن می‌باشد.

 


به نوشته میل آنلاین، علاوه بر امکانات گفته شده، می توان با فشار دادن یک دکمه‌ زین دوچرخه را تنظیم کرد و با این کار دوچرخه سوار نیز می‌تواند جایگاه خود را عوض کند.
گزینه‌های این دوچرخه و سایر کارکردهای آن را می‌توان از طریق کامپیوتر لمسی این دوچرخه تنظیم نمود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد