نوشته های خاکستری

๑۩۞۩๑ جدیدترینها فقط در این سایت ๑۩۞۩๑

نوشته های خاکستری

๑۩۞۩๑ جدیدترینها فقط در این سایت ๑۩۞۩๑

کمبود ویتامین B عمر را کوتاه می‌کند

کمبود ویتامین B عمر را کوتاه می‌کند و بر عکس اگر ویتامین B بدنتان کافی باشد عمر طولانی‌تری خواهید داشت. 

 

 

محققان برای دست یافتن به این نتیجه روی ۱۷۴۷ فرد با میانگین سنی ۶۵ سال بررسی‌هایی انجام دادند.

 

برای این کار آن‌ها پرسشنامه‌هایی در اختیار داوطلب‌ها قرار دادند و نوع تغذیه و میزان دریافت ویتامین B را در این افراد بررسی کردند.

 

علاوه بر این خون این داوطلب‌ها نیز به طور مرتب مورد آزمایش قرار می‌گرفت.

 

محققان این افراد را به مدت ۸ تا ۹ سال تحت نظر گرفتند و پارامترهای بیوشیمیایی داوطلبان زنده با پارامترهای بیوشیمیایی افرادی که در طول این پژوهش از دنیا رفتند را مقایسه کردند.

 

محققان مشاهده کردند افرادی که طول عمر بیشتری داشتند افرادی بودند که تغذیه ایی سرشار از ویتامین B1 و B3 داشته‌اند.

ادامه مطلب ...

مقابله با تروجان ها با Anti Trojan Elite 5.12

مقابله با 
تروجان ها با Anti Trojan Elite 5.12
Anti Trojan Elite با گسترش ارتباطات اینترنتی و استفاده اکثر مردم از اینترنت، امنیت در برابر حملات و آسیب های ناشی از حمله ی ویروس  ها، تروجان ها و ...اهمیت بسیاری پیدا کرده است و ممکن است هر لحظه اطلاعات مهم از قبیل فایل ها، عکس ها، پسوردها و دیگر اطلاعات حیاتی شما به سرقت برود. حتما سیستم شما هم تا کنون به یکی از چندین انواع تروجان ها و کرم ها و یا هر نوع بد افزار های دیگر آلوده شده است. این نوع فایل ها که اغلب به همراه دیگر فایل ها و به صورت مخفی وارد سیستم می شوند، همیشه باعث ایجاد یک ناهماهنگی و یا ایجاد یک آسیب بزرگ در سیستم می شوند.
 
بهترین راه مقابله با این نوع آسب ها نیز جلوگیری از ورود این تروجان ها به درون سیستم می باشد چرا که اگر این نوع فایل ها وارد سیستم شوند حتی اگر موفق به سرکوب آنها بشوید ماحصل کار خرابی ها و زیان هایی می باشد که تروجان و یا کرم به سیستم شما وارد کرده است. ابزارهای بسیاری با نام " آنتی ویروس" برای مقابله با اینگونه حملات و آسیب ها به بازار عرضه شده اند. Anti-Trojan Elite نرم افزاری قدرتمند برای پاکسازی تروجان ها که محصول شرکت  ISecSoft می باشد. تروجان نامی است که با الهام از افسانه یونانى اسب تروا برگرفته شده است.
 
این نرم افزار قدرتمند برای پاکسازی سیستم از تروجان ها طراحی شده است. به کمک این نرم افزار کاربران قادرند به راحتی تروجان های نصب شده احتمالی بر روی سیستم را شناسایی نموده و اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به تروجان بر روی سیستم می شود. همچنین این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای پاکسازی سیستم از برنامه های مورد استفاده هکرها برخوردار می باشد. روش کار این نرم افزار بدین شکل است که این برنامه از دو قسمت Client و Server تشکیل شده است.
 
بخش سرور در واقع یک فایل مى باشد که به وسیله هکر، تنظیمات مختلفى در آن قرار داده مى شود و کافی است تا به هر روشى تنها یک بار فایل سرور بر روى سیستم قربانى اجرا شود تا کنترل کامل آن در دست هکر قرار گیرد. همچنین این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از 35 هزارنوع مختلف تروجان و برنامه های نفوذگر را دارا می باشد و به محض حضور یک تروجان در سیستم، این نرم افزار درجا جلو فعالیت آن را می گیرد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Anti Trojan Elite 5.12 :

- امکان اسکن کامل هارد دیسک و حافظه های جانبی
- دیوار آتشین قدرتنمند جهت مقابله با malewares
- اسکن فایلهای فشرده چون zip,rar و cab
- پشتیبان گیری از فایلهای تروجان پس از حذف آنها جهت ارسال به دیتابیس سایت
- ایجاد امنیت در شبکه های داخلی و LAN
- ابزار ویژه جهت بازسازی اشکالات موجود در ریجستری و اینترنت اکسپلورر
- امکان به روزرسانی آنلاین نرم افزار
- پشتیبانی از ریجستری ویندوز در مقابل فایلهای مخرب

- و...

جاذبه های گردشگری روسیه، کاخ کرملین

کاخ کرملین مسکو یک قلعه تاریخی است که بصورت مجتمع در قلب شهر مسکو ساخته شده و (از جنوب) بر رودخانه مسکوا، )از شرق) بر میدان سرخ و (از غرب) به باغ الکساندر مشرف است. بنای این کاخ در سال ۱۴۸۷ به پایان رسید. نام مشهور این کاخ کرملین است (که بزبان روسی بمعنای دژ می‌باشد). این کاخ از چهار قصر، چهار کلیسا و دیوار کرملین بهمراهی برج‌های کرملین تشکیل یافته‌است. از این کاخ به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از هزاره دوم قبل از میلاد، این محل پیوسته محل اسکان مردمان بوده و اصلیت آن از ویاتیچ ساختار دارای استحکامات بوده که بروی تپه کرملین (تپه بروویتسکی) جائی که رودخانه نگلین نایا به رودخانه مسکوا می‌پیوندند، ساخته شده‌است. در اوایل سده یازدهم، اسلاوها بخش جنوب – غرب تپه را به تصرف خود در آوردند. این اقدام به منظور گواهی نمودن و صحه گذاری بر پایتخت از دهه ۱۰۹۰ انجام شد. باستان شناسان شوروی در حفاری‌های خود در منطقه آن را از زیر زمین خارج نمودند. تا قرن چهاردهم این ناحیه به عنوان گراد مسکو شناخته می‌شد. استعمال کلمه «کرملین» برای اولین بار در سال ۱۳۳۱ ثبت گردیده و ریشه لغوی آن نیز مورد مناقشه می‌باشد. در سال ۱۱۵۶، «گراد» توسط پرنس یوری دولگروکی گسترش یافت ولی در سال ۱۲۳۷ توسط مغولان نابود گردید. بازسازی مجدد این شهر به سال ۱۳۳۹ و با چوب بلوط انجام پذیرفت.

کاخ کرملین

کاخ 
کرملین

ادامه عکس ها

ادامه مطلب ...

جستجوی پلیس آلمان در اینترنت/ سارقان رختکن رئال،کفش های رونالدو

مسئولان پلیس مونیخ ، اعلام کرده اند که دو جفش کفش و دو پیراهن کریستیانو رونالدو و یک جفت کفش اوزیل سرقت شده است . پلیس در حال گشت و گذار در سایت های حراجی است تا بتواند که سارقانی که از سد امنیتی استادیومی که قرار است میزبان فینال چمپیونزلیگ باشد بگذرند بیابد .

شام خوردن همسران و نامزد های بازیکنان رئال کنار هم / عکس

در حالی که بازیکنان رئال در آلیانس برابر بایرن محک می خوردند ، همسران و نامزدهای بازیکنان هم از فرصت حضور در مونیخ استفاده کردند تا با هم در رستورانی ویتنامی گرد هم جمع شوند .

به گزارش خبرآنلاین؛در این تصویر کارلولین سلیکو (همسر کاکا.نفر سوم از بالا سمت راست) ، ناگوره آرامبورو (همسر ژابی،نفر دوم از بالا سمت راست) سارا کاربونرو( نامزد ایکر کاسیاس،نفر دوم از پایین سمت چپ) ، خورخلینا(همسر دی ماریا،نفر اول سمت راست) ، و کارلوتا روئیز( همسر آربلوا،نفر سوم سمت چپ) به چشم می خورند .

 

 


این تصویر نشان از روابط خوب میان همسران بازیکنان رئال مادرید دارد
.

سرقت کفشهای کریس از رختکن ورزشگاه مونیخ

بازیکنان رئال مادرید دقایقی قبل از شروع بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوکه شدند.

ظاهرا شش جفت کفش بازیکنان رئال به سرقت رفته بود که سه جفت متعلق به کریس رونالدو ستاره این تیم بود . مسعود اوزیل و کریم بنزما صاحبان سه جفت کفش دیگر سرقت شده بودند.
خبر خیلی زود به بیرون از رختکن رئال منتقل شد ولی مسئولان باشگاه بایرن و ورزشگاه آلیانس آرنا نسبت به آن واکنشی نشان ندادند هر چند تمامی اتاقها با دوربین مدار بسته کنترل می شود. رئال شکایتی دراین زمینه به یوفا ارائه کرده است .